POETERNA VS. PROSAISTERNA I SKANÖR

hej. jag sitter i ett fint gammalt hus från sent 1800-tal i skanör, med min klass och arbetar på våran antologi. just nu: kaffe, hembakade kakor och poesi. vi poeter i klassen läser igenom varandras texter till antologin. prosaisterna håller till lite här och var i resten utav det gigantiska huset. vi ska övernatta här i natt med en jädra massa rödtjut.
jag kommer troligtvis åka hem ikväll. orkar inte med att sova bort just med med tanke på allt som håller på att hända i mitt liv just nu. jag vill sova hemma i min lägenhet där allt känns tryggt och lugnt.
men vem vet, jag kanske får ett infall och stannar över ändå.

Kommentarer
Postat av: Anna Andreasson

Ligg över du och umgås med dina vänner! Älskar dej!

2011-03-09 @ 15:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0