SKURUPS HÄNG

ídag har jag sepnderat hela dagen i skurup. i morse hade jag handledning med poeten arne johnsson. det kändes verkligen super spännande att få bli läst av honom. också fick jag dessutom världens finaste komplimang som jag kommer bära med mig länge! sen har jag varit hemma hos mamma och pappa, sovit någon timme i soffan framför vm i längdskidor. efter att ha vaknat yrvaket tog jag mig till skolan igen för att hänga med channa och mathilda. det blev pizza, thaimat, het diskussion om musik och bildkonst, (den ständiga frågan vad är konst?), sen såg vi smyg-mys-propaganda filmen "tillsammans" (som man förövrigt aldrig tröttnar på) och åt godis och chips. en utmärkt torsdag kväll.
nu ska jag bädda ner mig här i mitt andra hem, i skurup, och sova så gooooott!





p.s i morgon är det en viktig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0