LITE INSPELNING, LITE DRINKAR, LITE ONT!

god eftermiddag! jag sitter och skriver mina första rader på mitt nya projekt. snart kommer siri, emma och hampus hit. så jag egentligen måste jag in i duschen och göra mig någotlunda fräsch. i natt vaknade jag med verk i benen, mina knä och smalben tog rätt hårt efter löpningen på det där löpbandet igår. måste verkligen köpa nya joggingskor. ingen tämpning kvar överhuvudtaget.
igår fick jag ett trevligt samtal. en tjej från ett filmbolag hör i malmö i ringde mig för att fråga om jag vill delta i ett avsnitt av humor serien "sos ambulans" som går på svt-play just nu. det är en kort-i-kort-kort serie om två klantiga ambulansförare. självklart tackade jag ja. jag kommer till och med ha några repliker, det har jag aldrig haft innan. jag har bara varit tysta statister. så det ska bli riktigt spännande. idag klockan fem ska inspelningen ske.
efter det ska jag på drinkparty hos hanna. sen är det klubb ont och efter det troligtvist utgång någonstans runt möllan. jag hoppas på en bra kväll. men det blir det alltid när man hänger med ligan från folkhögskolan. världens bästa gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0