lite bilder från lördags

i lördags kom sine över till oss för att dricka vin och spela alfapet. det var jätte trevligt. fast jag tappade koncentrationen och blev irriterad över att ingen följde reglerna. när det gäller vissa saker är jag sjukt konservativ, som t.ex. spelregler (och grammatik/stavning). efter vi hade varit hos oss gick vi till golden (där jag säkert inte ha varit på ett år) där vi träffade på martin och tone och hennes pojkvän. när klockan hade passerat midnatt gick jag, aron, sine och martin till brogatan som aldrig sviker. det var det fest som vanligt. men både jag och aron var trötta och tog taxi (LYX) hem lite efter 02.00.
här är fyra, rätt så tråkiga, bilder när vi spelade alfapet.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0