en uppdatering

god kväll!
jag har varit dålig på att blogga den senaste tiden (inte för att jag tror att någon läser skiten jag skriver), men jag har haft rätt mycket för mig. det känns som att jag bara har tränat och tränat den senaste tiden, denna förra veckan tränade jag sammanlagt 400 minuter ungefär. nu har jag tränat fyra dagar i rad och borde ha en vilodag i morgon. men jag satsar på att ta den vilodagen på onsdag istället då jag ska till skurup. idag har jag tränat 45 minuter styrketräning, överkroppen, och 60 minuter spinning. fy i tusan vad jag svettades på spinningen, hela jag var som ett vattenfall och jag som har svårt för att svettas. det var underbart med andra ord!
idag har jag även varit på arbetsintervju, för sommarjobb på ett boende för tre autistiska män. det gick bra..tror jag. jag ska provjobba på måndag, gå bredvid när de andra jobbar för att se hur arbetet fungerar och lära känna de boende. sen kommer jag jobba där innan sommaren som timvikarie, det är positivt. i morgon ska jag på en till intervju, inom hemtjänsten, också här i malmö. det känns jätte bra, då jag alltid oroar mig för sommarjobb innan det ens börjar närma sig sommaren.
och denna veckan har jag sportlov, det känns lite underligt, men på folkhögskolor har man det och det tackar man inte nej till. i morgon ska jag träffa två kompisar från min klass, vi ska planera inför torsdag. för på torsdag ska vi hålla i en skrivarcirkel på skurups bibliotek för ungdomar mellan 11-17 år. det ska bli jätte spännande. och vi får betalt. mitt första riktiga jobb som poet. det är många fördelar med att gå på skurups folkhögskola, då den har så gott rykte. det är super kul. jag kan fortfarande inte förstå att jag går där. men tänk för att det gör jag och jag förtjänar det för att jag är en bra poet.
och nu ska jag sova. jag är helt slut. godnatt.

Kommentarer
Postat av: anna

Gumman, 400 tim. i veckan låter ganska mycket!!!

2011-02-22 @ 15:53:34
Postat av: jag

haha jag menade minuter.

2011-02-22 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0