EN BRA DAG

idag har jag sökt en massa massa jobb. jag har mejlat alla stadsförvaltningar i malmö om sommarvikarie inom vård och omsorgen. det känns super bra. att inte få ett sommarjobb är något jag alltid oroar mig för flera månader innan sommaren börjar. för den delen är det bra att vara ute i god tid. idag har jag också haft skrivarstuga med tre stycken från klassen, på kafferosteriet, dem är så otroligt gott kaffe där. sen har jag stuttit hemma och skrivit på ett nytt projekt som jag har. det känns så spännande! något helt annat än vad jag brukar skriva. det kommer bli något romanliknande. sjukt kul!
i morgon ska jag och fina tjejgänget i min klass ha drinkparty hos hanna (som nyligen flyttade från skolans internat till malmö) och sedan ska vi gå på "klubb ont" på hedmanska. det är "typ" skurups folkhögskolas klubb. eller nä. men det är en lärare från skolan som typ har startat den och skurupselever hänger alltid där och brukar uppträda, då klubben går ut på performance och uppträdanden. det kommer bli jätte roligt!
nu ska jag äta paj, sedan städa lite och sen kommer tjejgänget från skolan hit och dricker te.

en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0