how many roads must a man walk down?

bakisångest in i benmärgen. fast det fina vädret gör tillståndet mer medgörligt.
jag vill tipsa om chez madame som ligger vid karlskronaplan, ett ur mysigt cafe med vegetarisk och ekologiskmat. jättegott. jag och aron var där idag och jag åt en ceasarsallad med qournfile. den godaste ceasarsalladen jag har ätit och då har jag testat många, då ceasarsallad är min favoriträtt. folk borde pallra sig dit någongång.
aron är nu i lund och jag sitter hemma och försöker klura ut vad jag ska laga till middag...kanske ceasarsallad. he he. ikväll ska jag träffa carro, men fram tills dess ska jag försöka äta bort bakisångesten.
ha en bra lördagskväll. ajdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0